Diskuse

ADHD podruhé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám syna ADHD 13 let. Nechtějte se kamarádit s rodinou s ADHD dítětem, nefunguje to, ty dvě děti se nesnesou. Naopak sdílení mezi rodiči je dobrá volba, člověk pozná, že v tom není sám.

0 0
možnosti
Foto

Tak nám poraďte pane Kšír, aspoň nemusíme chodit po doktorech.

0 0
možnosti
Foto

Pane Kšír, vy jste odborník? Je vidět, že jste se s tímhle problémem ještě nesetkal. Neznáte spoustu rodičů a nevíte jak je to těžké, ani tresty s takovými dětmi bohužel nezmůžou nic, Kdyby naše děti byli zdravé, snad by pochopili co po nich chcete. Myslíte že i autista je rozmazlené dítě? Proto píšu takovýto článek, aby lidé uvěřili, že je to opravdu porucha mozku. Nervová soustava se vyvíjí opožděně a je to i dědičné, máme to i v rodině. I dříve bylo ADHD jen se to jmenovalo LMD - lehká mozková dysfunkce.

A k panu Vokounovi: já svou stránku Děti s ADHD mám, já jsem spíše myslela centra kde se děti scházejí, jezdí spolu na výlety. Zkoušela jsem něco zorganizovat, ale bez výsledku.

0 0
možnosti
Foto

Ne nejsem, ale mám v tomto ohledu dost načteno. ADHD není nemoc, je to jedno z mnoha fungování mozku, které není na obtíž, když může fungovat svým způsobem.

0 0
možnosti
Foto

Podle mne je ADHD uměle vytvořený problém. Od nepaměti jsou některé děti živější, některé pomalejší atd. Je to taková klasická Gaussova křivka. Problém nastane, když začneme tvrdit, že okrajové části tohoto rozložení jsou nepřirozené a snažíme se tyto okrajové části různými způsoby posunout ke středu.

Proto je mě vždy líto dětí, jejichž rodiče uvěřili tomu, že jejich dítě trpí ADHD a snaží se o léčit medikamenty.

0 1
možnosti

Tak v cizine to neni problem, treba:https://aadduk.org/forum/

A jiste i v CR neco takoveho bude, pokud neni,neni snad problem podobne forum zalouit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
Jsem maminkou dvojčat, z nichž jeden z nich má ADHD. Tento blog slouží pro rodiče a prarodiče takovýchto dětí. Zde můžete číst a sdílet různé články, radit se a diskutovat.

Seznam rubrik